spell awesome: sabrina leong
Saturday, March 26, 2011 @ 12:14 AM | 0 notes


huiyu if you're gonna say you know another sabrina leong i'm gonna prove it with me IC number!! but not here okay!
what if someone stalks me and then he/she/it hacks into my whatever account for i dunno what reason and i dunno how but she just does and then there will be repercutions and then i may get blackmailed and then my awesome reputation will also be ruined! :(

EXAMPLE OF PARANOIA.

i was groping my fringe during maths blocktest and when it ended i looked like a maniac D: i seriously wanna pin it up hahaha its irritating. :/

YAYYAYYAY i just bought a new bag :D hahaha one that i've been looking for a long time. plus its cool ;D BUT ITS quite ex!!

asdfghjkl my favourite phrase (: its trending in my life now yay (: okay i'm just crapping here. don't read on if you don't wanna hear me relieve stress.

MY MIND IS SO ASDFGHJKL-Y STUFFED IT CAN'T GET ANY FATTER. AND I STILL HAFTA JAM MORE STUFF INTO IT :(

JIAYOU SABRINA LEONG!!

hehehe i was just being random and bored (i know i should be studying) so i searched my name on google and then i found myself! like one of the top few results. I'M FAMOUS PEOPLE :D
and i found another sabrina leong who writes really inspirational posts on her blog (: awesome people with my awesome name and awesome surname.

OMG I REALLY WANNA DO 2 PLAYS WHICH I FOUND ON THE NET. cuz one is called FARTZEN which is hilarious and its about some yoga people farting whenever they do an action. the other one is just awesome cuz almost everyone's lines are just like one word ;D throw away the memorizing babyy~! ^-^ plus its kinda sweet its called something give my heart to you blah blah.
at least better than the tickets please! that one super long winded. ahyo ah.

this week has been okayy. i'm still surviving. and its friday again! haha but this means blocktests are coming. as in its already here, but ... uh only one has arrived? ahya i dunno how to explain how i'm feeling now!! kk nvm its okay i'm going high on sugar!! even though i never took any.

DRAMAS ARE TRENDING TOO :D

TEEHEE i wanted to say something important but i have forgotten already this is bad. i realise that i have been forgetting stuff really really fast. i lost many things too :| like my drama journal. T_T

oh right i remember what i wanta say: THE WHOLE WORLD SEEMS TOO QUIET. as in online. on the web. on the streets. in school. everywhere.



everyone is dead
Friday, March 25, 2011 @ 11:23 PM | 0 notes

its too quiet!

201!
Friday, March 18, 2011 @ 11:36 PM | 0 notes


MOOD SWINGS ARE CRAZY
Thursday, March 17, 2011 @ 12:03 AM | 0 notes



I WAS LIKE (just now which is probably uh.. 5 mins ago):

now i'm like:



I LOVEEEE THE FEELING OF BEING HAPPY AGAIN ^-^

let's hope my mood won't change for the worst as fast as it changed for the better!

stop searching forever, happiness is right next to you.


WHEN WE LEARNT ABOUT LIFE
Tuesday, March 15, 2011 @ 10:18 AM | 0 notes


day 1

was boring. hahaha then we taught our class campfire songs! i love class bonding
the ice breakers was a bit fail. but the gooey substance thingy is downright cool! haha the drink thingy was just gross. they kept dropping straws inside xP

day 2

ball games!! well it didn't turn out alright for most people yea? fired that angry soul inside of them. uh for my team, i guess the other team did play cheat many many times. but we were a little to agitated yes? for the other team, i heard that they were just plain right awful. hahaha but they lost. or something like that xD haha serve them right man. SORELOSERSSSS. :P

and then it was obstacle course!! lalala we did not get to play the fun stuff!! LIKE THE FLOUR GAME! or the pop balloon one!!!!! gah nvm. the jodi girl is super cute and funny ^-^

day 3

AMAZING RACEE!! whoaa our class own the cherades man!! they damn pro luh! eng chinese both also so good! its like they just show one action then can guess never let me go!! i was like wth asfghjkl! they can mind read ahh!

then we got pretty frustrated and all grouchy cos we were irritated and tired. and the last station was >(! hahaha the sing song one was fun tooo! and i figured that many of us got POTENTIAL :)

went to collect class tees after that!! i think they turned out pretty well yeah? ^-^

DAY 4

whoa awesome day man. loved it ttm! :D

so first we had water games!! then we found out our opponent team was 211! hahah we were all like: wth its revenge time. lolol the first game was so-so. but then captains ball was funn! we splashed water at so many people!! ahaha including the 212 people. so the 212-ers got pissed with us toooooo! haha i accidentally poured water into ahem's ears and she was hopping all the way trying to get it out x)

soooooo during the wet the shirt game, mayhem broke out!! hahaha so i was one of the first protectors of our shirt. then i was like saying: remember ahhh! one arm length okay! the 212 people just said in a super pissed tone: I DON'T CARE ITS MY ARM NOT YOURS. SORRY MY ARM VERY SHORT LAH. haha i was like: wts?!

surprisingly, the 212 people attacked us earlier than the 211 people. LOL. then both classes attacked out booth. we were just so attractive x) HAHAH the 212 booth no one one!! but the whole thing became screwed so people just hit each other with the bombs instead of the shirt!! and its damn pain one!!
haha i didn't know i girls school could be so fierce. fight ah fight ah watch too many korean dramas le!! xD
then people started screaming FARK YOU AHHH! across the basketball court. and i got bored from trying to get away from the bombings so i just sat down. then people started sitting down with me. then i dunno how 204 did it but they got the whole class to sit down too. then we made a peace truce with each other. but then our class started screaming with each otherr! i was terrifieddddd and disappointed :( quarrelling with each other for the sake of your enemiess is totally not worth it!! no offence. plus we had to do campfire with them!! so jingwen made a good point, saying that its for mrs sohhhhh.

luckily, our class calmed down real fast, and we got some of us to stop crying :DD yay i felt happy again!

haunted house was FAIL xD!! haha our grp was just hilarious. i was the kidnappeee! when i was kidnapped qingyuan was screaming: KIDNAP KIDNAPP! hahahaha super funny. our grp was laughing the whole station!! so the ghosts brought me up and i was whining cos i wanted to go back!!!!!

was brought to music lab and there was one ghost inside. then she tried to scare me but seriously!! she's from my cca and she had to scary stories to tell so i was not scared. so i used facebook!! hahaha then the people from my grp called me!! they asked me where i was so i told them. LOL i was not supposed to xP but i didn't know what!! i thought the kidnapped person was supposed to just scare our friends that their friend was taken away.

so they came to look for me, some other complications, and then the whole grp was kidnapped!! haha we watched the blood pledge ;D

it was super tiring during campfire prep cuz seishea and i were just running and running and running the whole time. then our lovely class kept food for us!! thank you huiyu and chantel and shu-ying and sherry and yijie and 201

the bad thing was, it started raining. so i think angeline they all was quite upset. but in the end we still managed to get the campfire going!! ahhaha campfire was just asdfghjkl awesome. OMG I ENJOYED MYSELF SO MUCH :D hahaha i think the others too yeah?? many people were saying it was fun. ;DD
SEE 201 I KNEW YOU COULD DO IT! :D YAY THREE CHEERS FOR US!! WE SHOWED THEM THEY HAVE NO RIGHT TO LOOK DOWN ON US!! ^-^
packed up and i lost my phone:( but its okayy the scary part was when we were looking for it, the school was super super dark and creepy. then jingwen and i were at the field there where not a single soul was around. suddenly the hwachong clocktower ring!! i was damn scared lahh!

was super tired when i went home.

day 5

last day! was a but she bu de xD haha i lost my voicee. actually on campfire night my voice was totally different alr. it was horriblee on fridayy! hahaha i had a tough time talking and all.
camp closure and then we had cake! for mrs soh's farewell! the cutting part was so funny haha. and the hazelnut one tasted goooood. went to kap for lunchh. it was raining so we just went back to school and looked for mrs soh.

talking to her is superr enjoyablee :DD hahaha homed and then i started worrying about everything else that needed to be worried.

urgh super frustrated noww.

HAIIIIII!
Sunday, March 13, 2011 @ 9:12 PM | 0 notes

SORRY FOR NOT UPDATING FOR SO LONGGGG. HEHEHE OKAY I PROMISE I WILL UPDATE TOMORROW ABOUT LSC? AND THE THINGS THAT HAPPENED THESE DAYS :D

heh. *STICKS OUT PINKIE.*