A FUNNY FUNNY OF LITTLE MISS IRRITITNG
Thursday, July 22, 2010 @ 9:50 PM | 0 notes

hhahaa maegan is sooo funny like shit.

today they had oral conversation thingy, then maegan is ruth. so:
ms heng: what is your dream?

meagan: i wish to marry chris burns.

hahaha. actually i forgot the surname. lazy to check. either burns or browns. hmm so call him chris b.

ms heng: are you lonely and depressed?

maegan: nooo as long as chris b. is by my side! hahaha

mr goodman(ying ying): i feel lonely and depressed . (something like that)

maegan: yeah you should GO AND FIND A MS GOODWOMAN.

hahhaa whole class was laughing like shit!!

and during geog:
mrs ho:this is the last time i'm seeing you...

class: WHAT?!

mrs ho: before blocktest. -.-

class: cheyyyyyyy.=.=

class: you are the cutest eacher ever. will you miss us?

mrs ho: yeah cute= adorable but ugly right?

class: ok fine, you are SUPER ADORABLE.

mrs ho: YEAH that is the most decent, honest and positive answer i have heard from you!

class: so will you miss us? we love you like shit you know.

mrs ho: who likes shit.

class: ok fine we ALL LOVE SHIT. and we love you as much as you do. so you will buy us chocolates right?

mrs ho: *speechless*

class: ... (i forgot)... SUCKS.

mrs ho: i understand suck thumb, suck pacifier, suck milk bottle, but whats with sucks? just the sucks? suck what! my body??

class: hahahhaha!!! oh and pls dun run to zzc again if not he will complain

mrs ho: i have the right to complain.. and i dun run. i walk. -.-

i love you mrs ho! YOU ARE THE FUNNIEST AND NICEST AND ADORABLEST TEACHER ON EARTH! hahaha :D

bye !!! i haven start hw yet:(